jeansdom.pl

Blog wielotematyczny

LifestylePorady

Jak osiągnąć płaski brzuch?

Jak osiągnąć płaski brzuch?

O płaskim brzuchu marzą zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Dlatego w obecnych czasach na siłowni można spotkać jednocześnie kobiety i mężczyzn, którzy ćwiczą na różnych sprzętach. Warto jednak wiedzieć, że nie samymi ćwiczeniami można osiągnąć płaski brzuch. Bardzo ważna jest także zbilansowana dieta.

Co można jeść, by mieć płaski brzuch?

Dieta na płaski brzuch jest zazwyczaj ustalana indywidualnie przez trenera lub dietetyka, gdyż każdy ma inne wyobrażenie płaskiego brzucha. Najczęściej taka dieta jest dopasowana także pod względem ilości kalorii, które trzeba przyjmować, by ciało mogło się zredukować. Taka dieta musi się składać przede wszystkim z produktów niskokalorycznych. Dobrze jest też by, były to produkty bogate w błonnik, który reguluję pracę przewodu pokarmowego. Ważną kwestią w takiej diecie są różne warzywa, które powinno dodawać się praktycznie do każdego posiłku. Dobrze jeść zatem ogórki, pomidory czy marchewki. Warto stosować zamienniki w daniach i na przykład zamiast kalorycznego sosu do ryby, wybrać jogurt naturalny.

Jakich produktów należy unikać podczas diety na płaski brzuch?

Gdy decydujemy się na dietę na płaski brzuch, to musimy przede wszystkim zrezygnować z różnego rodzaju fast foodów, które są wysokokaloryczne. Dodatkowo także trzeba odstawić wszelkie używki w tym alkohol, papierosy czy napoje słodzące. Również nie można pić kawy lub energetyków, które zawierają w sobie wiele cukru. Dobrze jest też unikać takich produktów jak: białe pieczywo, ryż czy makaron. Można je zastąpić na przykład chlebem pełnoziarnistym, a biały ryż brązowym. Warto także pamiętać, by w trakcie diety na płaski brzuch zrezygnować ze smażenia potraw na oleju, który nie wpływa dobrze na nasz organizm. Smacznym i zdrowym obiadem może być natomiast grillowana pierś z kurczaka wraz z warzywami.

Czy w trakcie diety można jeść przekąski?

Jeśli będziemy mieć dobrze dopasowaną dietę pod względem kaloryczności, to nie będzie potrzeby podjadania między posiłkami. Jednak gdy już organizm będzie się domagał, czegoś do przekąszenia, to dobrze jest postawić na kefir lub jogurt naturalny z dodatkiem świeżych owoców. Można również zrobić koktajl owocowy z zamrożonych owoców. Dzięki temu uniknie się niezdrowych i szkodliwych przekąsek.

Dieta na wymarzony płaski brzuch może różnie trwać. Wszystko zależy od tego, jak nasz organizm jest podatny na takie zmiany i czy przestrzegamy wszelkich zasad. Gdy dieta i zalecenia są przestrzegane, to w niedługim czasie można spodziewać się już pierwszych efektów.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.